預言書

原来一年的时间有好多变数,上年仲精神奕奕,以为已经好的七七八八,点知今年就话恶化。人真系好脆弱,生老病死虽然不能逃避,但有多少人可以坦然面对。我一直以来都无乜关心佢,知道佢病左先开始翻去搵佢,可能我个人思想比较消极,一听到佢话病情有变我就忍不住要流眼泪,但我唔可以系佢面前哭。听到佢话医药费好贵,但我又帮唔到佢,佢仲比零用钱我,我仲更加内疚。我呢头日子过得红红火火,但佢就疾病缠身,佢只是叫我多打电话比佢,但除左咁我仲可以为佢做d乜,随住时间越长,佢就越辛苦,医生话现时食的已经是最好的那种药,要连续食3个月,如果真的有效就好了!话晒都系亲生,佢唔舒服我真系好内疚好迷惘,边个可以话我知我可以点做?

评论

热度(1)