預言書

好讨厌自己,就算细时不懂事,为什么有个叔叔稍对你好d你就连老豆姓乜都唔知,虽然父母之间既事自己无法控制,但竟然可以忘记自己老豆,唔挂住佢,唔打电话比佢,唔想同佢出去玩,无野想同佢讲,点解?!!自己点解可以咁忘本,如果当初自己多d捻佢,多d稳佢,就唔至于好似而家咁,佢有事我唔识安慰佢,唔识关心佢,唔识主动稳佢,连佢病左都唔知。我真系好憎自己,好想打自己,好想佢闹我衰女,打我。我真系好辛苦,好内疚,好想翻去睇佢,揽下佢,同佢补翻所有错过既野,照顾佢,点解我连咁既野都做唔到,我惊吖妈会介意,惊老爹会介意,惊我阻住佢老婆照顾佢,惊去应酬d姨妈姑姐,但有咩系紧要过佢既健康,虽然佢成日话好左好多,但我知佢唔想我担心先咁讲,每次翻去佢就瘦过上次,点解个天要咁对佢????

评论